PRC Polaris Ranger Club banner

2019 Ranger 570 Ustawienie przednie

3.8K views 7 replies 4 participants last post by  cmcleoo20  
#1 ·
Krótko mówiąc, pozwól mojemu synowi poprowadzić Rangera i wpaść na bok naszego pensjonatu. Żadnych uszkodzeń poza tym, że zauważyłem, że wyciągnęło to koło z osi (oba przody są teraz bardziej skierowane na zewnątrz). Jak to sprawdzić i jakie są specyfikacje? Z góry dziękuję!
 
#2 ·
Jeśli oba przody są skierowane, po wypadku umieść nasze (lub w), coś jest wygięte. Możesz wyregulować zbieżność lub rozbieżność, ale pochylenie nie jest regulowane za pomocą fabrycznych wahaczy "A".
Musisz sprawdzić zawieszenie i podwozie pod kątem wygiętych części. Końcówki drążków kierowniczych można wymienić, jeśli są wygięte i wyregulowana jest zbieżność. Jeśli górne lub dolne wahacze "A" są wygięte, będziesz musiał je wymienić. Dokładnie przyjrzyj się ramie, do której przymocowane są wahacze "A", aby znaleźć wygięte elementy ramy.
 
#4 ·
Ten Ranger wygląda na dość nowy, jakby nie był często używany. Czy jest szansa, że ​​został dostarczony z niewłaściwie ustawionym zbieżnością i zauważyłeś to dopiero po kolizji? Czasami zdarzenia zwracają twoją uwagę na rzeczy, którym wcześniej mogłeś nie przyglądać się uważnie.
Jeśli kolizja rzeczywiście wpłynęła na zbieżność, coś musi być wygięte/złmane. Podejrzewałbym stronę, która otrzymała uderzenie, o uszkodzenia, jeśli takie występują. Nie potrzeba dużego zgięcia, aby wprowadzić dużą różnicę w regulacji. Końcówki drążków kierowniczych są gwintowane na wałach kierowniczych, które prowadzą do przekładni zębatej. Nie ma miejsca, aby cokolwiek wypadło z regulacji. Drążki kierownicze muszą mieć poluzowane nakrętki zabezpieczające, a pręty obrócone, aby wpłynąć na zbieżność.
 
  • Like
Reactions: RJ
#6 ·
Zmierz od tyłu opony do ramy po obu stronach. Założę się, że jedna strona jest trochę cofnięta.