Ten Ranger wygląda na dość nowy, jakby nie był często używany. Czy jest szansa, że został dostarczony z niewłaściwie ustawionym zbieżnością i zauważyłeś to dopiero po kolizji? Czasami zdarzenia zwracają twoją uwagę na rzeczy, którym wcześniej mogłeś nie przyglądać się uważnie.
Jeśli kolizja rzeczywiście wpłynęła na zbieżność, coś musi być wygięte/złmane. Podejrzewałbym stronę, która otrzymała uderzenie, o uszkodzenia, jeśli takie występują. Nie potrzeba dużego zgięcia, aby wprowadzić dużą różnicę w regulacji. Końcówki drążków kierowniczych są gwintowane na wałach kierowniczych, które prowadzą do przekładni zębatej. Nie ma miejsca, aby cokolwiek wypadło z regulacji. Drążki kierownicze muszą mieć poluzowane nakrętki zabezpieczające, a pręty obrócone, aby wpłynąć na zbieżność.