Nieuwe Ranger-eigenaar hier, heb onlangs een echt mooie 2014 900 xp gekocht met 5900 mijl erop. De vorige eigenaar was een gepensioneerde oudere kerel die hem nieuw kocht. Hij zei dat hij de cardanas lang geleden had vervangen en gaf me de oude.
Hij is in werkelijk mooie staat, maar maakt een vreselijke trilling bij snel rijden. Is het normaal dat een goed onderhouden machine als deze al een tweede cardanasvervanging nodig heeft? Ik wil gewoon zien hoe lang mensen hiermee doen, het lijkt me gewoon niet juist, alsof er iets anders mis moet zijn.
Ik heb twee vrienden met vergelijkbare vintage machines en ze rijden op de snelweg als een auto, de mijne trilt zo erg bij 55 dat je je gewoon niet veilig voelt, dus ik moet het laten repareren, ik probeer er gewoon achter te komen of het de cardanas is en niet een differentieel of homokineten of zoiets, hoe lang gaan deze dingen mee? Als ik het er elke duizend mijl uit moet halen of zo, doe ik misschien de frame-uitsnijding eronder in plaats van elke keer de hele voorkant te demonteren. Vraag me ook af hoe vaak het de kruiskoppelingen zijn versus de eigenlijke vorken of assen van de transmissie of het voorste differentieel die de slijtage hebben? Bedankt voor de toevoeging, ik kijk ernaar uit om te gaan ijsvissen met deze coole rig!
Hij is in werkelijk mooie staat, maar maakt een vreselijke trilling bij snel rijden. Is het normaal dat een goed onderhouden machine als deze al een tweede cardanasvervanging nodig heeft? Ik wil gewoon zien hoe lang mensen hiermee doen, het lijkt me gewoon niet juist, alsof er iets anders mis moet zijn.
Ik heb twee vrienden met vergelijkbare vintage machines en ze rijden op de snelweg als een auto, de mijne trilt zo erg bij 55 dat je je gewoon niet veilig voelt, dus ik moet het laten repareren, ik probeer er gewoon achter te komen of het de cardanas is en niet een differentieel of homokineten of zoiets, hoe lang gaan deze dingen mee? Als ik het er elke duizend mijl uit moet halen of zo, doe ik misschien de frame-uitsnijding eronder in plaats van elke keer de hele voorkant te demonteren. Vraag me ook af hoe vaak het de kruiskoppelingen zijn versus de eigenlijke vorken of assen van de transmissie of het voorste differentieel die de slijtage hebben? Bedankt voor de toevoeging, ik kijk ernaar uit om te gaan ijsvissen met deze coole rig!